Gå til sideinnhold

BankID på mobil

Med BankID på mobil treng du ikkje kodebrikke når du skal logge deg på nettbanken eller andre offentlege nettstadar. Løysinga er enkel, sikker og fleksibel, og kan og brukast til å aktivere mobilbanken og til netthandel.

BankID på mobil er kobla opp mot SIM-kortet ditt

BankID på mobil er ikkje ein eigen app. Når du aktiverer tenesta i nettbanken, vert det lagt inn ein sikkerheitsmekanisme i SIM-kortet på telefonen din. Når du loggar på med BankID på mobil, vil nettbanken kommunisere med SIM-kortet i telefonen din. Merk at nokre telefonoperatørar tek betalt for kvar pålogging. Dersom du skal ha nytt SIM-kort hos same eller annan telefonleverandør må du bestille tenesta på nytt. Finn du ikkje kodebrikka di? Send oss ein pålogga (i nettbanken) e-post så får du ei ny i posten.

K2A8493

Husk å ta vare på kodebrikka di dersom du treng å fornye din digitale BankID!

Sikker bruk av BankID
  • Del aldri BankID passordet med nokon.
  • Bruk eit heil unikt passord som du ikkje har andre stader.
  • Bytt passordet om du trur andre har fått tilgang til det.
  • Mistenkjer du ID-tjuveri kan du ringe sperretenesta
    21 49 23 88 eller kontakte oss.
Problem med BankID?


Sjekk status hos BankID.no

Oversikt over BankID feilkodar.

Ofte stilte spørsmål om BankID