Gå til sideinnhold
DSC_7867

Nettbank/ Mobilbank

Med nettbank/ mobilbank har du tilgang til banken din enkelt og trygt heile døgnet. Du treng berre ein nettbankavtale og kodebrikke.

Har du allerede nettbank og ønsker å logge inn, brukar du berre Logg inn-knappen øverst på sida

Det er tre måtar å logge seg inn i nettbanken på

  • BankID – med kodebrikke eller BankID app
  • BankID på mobil – med kode på mobilen
  • Uten BankID – personleg kode og kodebrikke

Dette lurer mange på

Korleis får eg nettbank?

Nettbank bestiller du ved personleg oppmøte i banken og identifisering i form av pass. Ved bestilling får du tilsendt eit engongspassord på SMS eller e-post og kodebrikka blir sendt til deg per post. Brukarnavnet til nettbanken er fødselsnummeret (11-siffer) ditt.

Når du har mottatt kodebrikka kan du logge inn i Nettbanken. Ved pålogging første gong treng du eingongspassordet du fekk tilsendt på SMS eller e-post då du oppretta Nettbankavtalen. Når du tastar dette passordet, åpnes eit nytt vindu kor du blir beden om å lage eit personleg passord for vidare innlogging i Nettbanken.

Sjå spørsmåla nedanfor.

Kva påloggingsalternativ skal eg bruke?

Du kan bruke dei ulike påloggingsmetodane om kvarandre forutsatt at du har bestilt BankID og/eller BankID på mobil.

Dersom du ikkje har bestilt BankID skal du bruke ¨Logg inn utan BankID¨.

Korleis loggar eg meg på nettbanken med passord?

For å logge på nettbanken treng du:

  • Brukarnavn (fødselsnummer)
  • Passord
  • Kode fra kodebrikka
Korleis loggar eg meg på nettbanken med BankID?

Ønsker du å logge på med BankID trenger du:

  • Fødselsnummer
  • Kode fra kodebrikka
  • BankID-passord

Det er ei forutsetning at du har bestilt BankID i nettbanken, eller har BankID fra annan bank.

Er det første gong du prøver å logge på med BankID, må du bruke eingongspassordet du mottok på e-post då du bestilte BankID.

Korleis loggar eg meg på nettbank med BankID på mobil?

For pålogging med BankID på mobil brukar du:

  • Mobilnummer
  • Fødselsdato
  • ID-PIN, 4-8 siffer

ID-PIN er koden du lagde då du bestilte BankID på mobil i nettbanken.

Det er ei forutsetning at du har bestilt BankID på mobil via nettbanken, eller har BankID på mobil frå annan bank før du kan velge dette som påloggingsalternativ.

Korleig endrar eg beløpsgrensa for transaksjonar i Nettbanken?

Når du er inne i Nettbanken din går du på Meny / Instillingar / Betalingsinnstillingar. Her kan du endre beløpsgrensa.

Kva er forskjellen på bokført og disponibel saldo?

Alle norske Nettbankar opererer med bokført saldo og disponibel saldo. Når det går pengar ut og inn på konto blir ikkje den bokførte saldoen oppdatert umiddelbart og ikkje meir enn ein gong dagleg.

For å vite kva ein faktisk har på konto skal ein dirfor alltid sjå på disponibel saldo .Viss du for eksempel på lønningsdagen vil sjekke saldo, har du kanskje 3000,- på bokført saldo og 23.000,- på disponibel saldo. Då er det 23.000,- du kan bruke, utan fare for å overtrekke kontoen. Innan neste oppdatering vil innskuddet vera med.

Kva betyr reservert beløp?

Når ein handlar med visakort blir ofte beløpa reservert ein periode før dei faktisk blir belasta konto. Dette gjer den aktuelle bedrifta for å sikre seg betalinga før den blir bokført. Du vil kanskje merke at dette er spesielt vanleg når ein bestiller hotell eller flybillettar.

Eg manglar ein konto som eg disponerer i nettbanken. Kva gjer eg?

Det er ikkje alltid at den nye kontoen du disponerer automatisk blir knytta opp mot din Nettbank. I så tilfelle må kontoeigar sjølv kontakte oss for å gi beskjed om at den skal knytas opp mot din Nettbank.

Korleis sperrar eg Nettbanken min?

Sperretjeneste Nettbank/ Nettbedrift-åpningstider 24/7

Dersom du oppdagar svindel eller mistenkjer svindelforsøk i Nettbanken elller Nettbedriften din, kan du ringja banken si sperretjeneste på telefon 21 49 23 88

Eg trur Nettbanken min er sperra. Kva gjer eg?

Du har kanskje tasta for mange gonger feil passord eller brukt feil Nettbank-brikke. Send oss ein mail eller ring oss på 53 77 15 00 så åpnar me den for deg.

Kva gjer eg når kodebrikka ikkje virkar meir?

Send oss ein mail eller ring oss på 53 77 15 00 så bestiller me ei ny til deg.

Korleis endrar eg namnet på ein konto?

Du kan sjølv endre namn på kontoane dine i Nettbanken under Kontoinnstillingar som du finn under Meny.

Korleis slettar eg loggen i nettlesaren min?

Mobilbank

Med mobilbanken vår har du alltid med deg banken i lomma, den er ei forenkla utgave av Nettbanken. Mobilbanken er både rask å logge på og enkel å bruke.

Slik får du mobilbank:

  • Du må ha ein nettbankavtale fra før og mobilnummeret ditt må vera registrert hjå oss
  • Last ned appen vår gratis fra App Store eller Google Play

Ting du kanskje lurer på

Korleis får eg MobilBank?

Du må ha nettbankavtale hjå oss for å ta dette i bruk. I tillegg må mobiltelefonnummeret ditt vere registrert i kunderegisteret vårt. Då kan du laste ned appen til Etne Sparebank.

Kor lastar eg ned Etne Sparebank-appen?

Har du iPhone eller iPad går du inn på App Store.

Har du en Android Telefon går du inn på Google Play.

Kva kontoar viser i MobilBanken?

Dei kontoane du har valt å vise på startsida i nettbanken din, vil vere dei kontoane som også er tilgjengelege i mobilbanken. Det vil seie at dersom du under Kontoinnstillingar i nettbanken har valt å skjule ein eller fleire kontoar i nettbanken din, så vil dei same kontoane heller ikkje vere tilgjengeleg i mobilbanken.

Korleis endrar eg beløpsgrensa for MobilBank?

Endring av beløpsgrense for Mobilbank kan du sjølv gjere i mobilbanken eller nettbanken din. Gå til Betalingsinnstillingar som du finn under kategorien Innstillingar i hovudmenyen. Beløpsgrensa du du set vil gjelde for både Nettbank og Mobilbank.

Du må vere fylt 18 år for å kunne gjere dette sjølv.

Korleis sperrar eg MobilBanken min?

Sperretjeneste Nettbank/ Nettbedrift-åpningstider 24/7

Dersom du oppdagar svindel eller mistenkjer svindelforsøk i Nettbanken elller Nettbedriften din, kan du ringja banken si sperretjeneste på telefon (+47) 21 49 23 88

Kva gjer eg viss eg har gløymt koden?

Dersom du har gløymt den 4-sifra koden din, må appen reaktiverast. Dette kan anten gjerast ved å klikke på Gløymt kode på innloggingssida, eller ved å avinstallere appen og installere den på nytt.

Kan eg bruke BankID på mobil med Mobilbank?

Ja, du kan bruke BankID på mobil på mobilbanken din.
Dette gjer at du ikkje treng kodebrikke om du for eksempel treng å ta ei betaling når du er på farten.

Korleis legg eg til betalingsmottakarar i MobilBanken?

I MobilBanken kan du velge «Til konto» frå ei dropdown liste. For at mottakarar skal vise i denne lista må du først logge inn i vanleg NettBank. Velg  Betalingsmottakarar under MobilBank  i Meny–  og sett ei hake ved dei kontoane du ønsker skal komme fram i MobilBanken. Kontoane med hake vil dukke opp i lista di i MobilBanken.

Kva er widget?

Widget er ein liten programmodul ofte fylgjer med ein app du lastar ned. Ein widget viser gjerne informasjon som brukaren ofte har bruk for.

Widget-en som fylgjer med Mobilbank-appen vår viser deg saldo på primærkontoen din utan at du treng å logge inn i mobilbanken. Du aktiverer widget-en i widget-lista på telefonen din.

Kan eg bruke MobilBank i utlandet?

På lik linje med nettbanken kan mobilbanken brukes overalt kor du har forbindelse til internett. Me anbefaler å bruke WiFi forbindelse i utlandet, då datakostnadane på mobil kan bli høge.