Gå til sideinnhold

Ofte stilte spørsmål om kort

Kva gjer eg viss eg har mista kortet mitt?

Dersom du har mista kortet ditt kan du enkelt sperre det i nett- og mobilbanken. Vel «Meny», «Konto og kort» og vel «Mine kort». Trykk på det kortet som du ønsker å sperre og vel «Sperre kort».

Du kan og ringe for å sperre det.

Ring telefonnummer 21 49 23 88– dette nummeret bør du alltid ha med deg.

Dersom du mister kortet i utlandet, ringer du +47 21 49 23 88.

Du kan og ringe til banken i opningstida  +47 53 77 15 00.

Sperring av MasterCard +47 73 89 77 56 valg 1

Sperring av BankID

Sperring av NettBank

Eg har gløymt PIN-koden min

Du kan finne PIN-koden din ved å logge deg inn i nettbanken.

  • På bankkortet finn du informasjonen  du treng for å hente ut PIN-koden.
  • Logg inn i nettbanken. Gå inn i Meny. Velg «Hent pin kode» under Kort.
  • Velg kort og tast inn CVV2 og utløpsdato. CVV2 er dei tre siste sifra i talet som står oppgjeve i signaturfeltet på baksida av kortet.

Denne tenesta er gebyrfri fyrste gongen du hentar PIN-kode. Ved bruk av tenesta ved seinare høve, sjå prisliste.

Kortet mitt fungerer ikkje

Det kan vera fleire årsaker til at kortet ikkje fungerer tilfredstillande. Bruk av feil PIN-kode, skade på magnetstripe/chip og liknande.

Ta kontakt med banken ved å ringe  53 77 15 00 eller sende e-post.

Kva er regionsperre?

Kortsvindelen aukar og vert stadig meir global. Kortet vert brukt til dømes i Europa, mens svindelen skjer frå heilt andre stadar i verda.

 For å redusere risikoen for kortsvindel, gjer me det mogleg for deg å sperre korta dine for bruk i minibankar og kortterminalar i dei delar av verda du ikkje oppheld deg. Har du ikkje planar om å reise til til dømes Amerika eller Asia, kan du sperre kortet ditt for bruk i desse regionane. Sperringa opphevar du like enkelt.

Ved å ta i bruk tenesta er du med på å hindra kortsvindel.

Administreres i nettbanken eller MobilBank

Løysninga er enkel å bruke. Etter at du har logga på nettbanken, vel du Meny, og Regionsperre under Kort. Her kryssar du av for om ein region skal vera gyldig / ikkje gyldig. I MobilBank går du på «Meir» og «Fleire tenester»

Reiser du mykje, er det ikkje meininga at du skal skru av og på dette ved kvar utreise. I fyrste omgang håpar me du vil setje fjerne regionar som ikkje gyldig.

Sperringa eller opphevinga trer i kraft umiddelbart etter at du har registrert endringa i nett/Mobilbanken.Har du gløymt å fjerne regionsperra før du reiser, kan du logge deg på nettbanken der du er eller ringje oss i opningstida på telefon +47 53 77 15 00.

NB! Du kan handla med kortet ditt på nettet uavhengig av regionsperra.

Kan eg bruke Online+ /Online 10-18 til Netthandel?

Nei, du kan ikkje handle over nett med dette kortet. Då må du bruke kortet Visakort 15-18 år med netthandel, VisaClassic eller Master Card Gold.

Er det trygt å betale med kort på internett?

Ja, men du må beskytte datamaskina di og sjekke nettbutikken godt før du handlar. Dette bør du gjere:

  • Bruke antivirus-, antispionprogram og brannmur på datamaskina di
  • Ikkje legg igjen konto-, kort- eller personopplysningar i nettbutikker du er usikker på
  • Handle i kjende og seriøse nettbutikkar, og i nettbutikkar som har løysningar for å betale som Verified by Visa og MasterCard SecureCode.
Kva er CVV2/CVC2?

CVV2/CVC2 er dei tre siste sifra i talet som står oppgjeve i signaturfeltet på baksida av kortet.

Når du handlar med Visakort eller MasterCard på nett vil du oppleve å bli spurt om kortnummer, utløpsdato og svært ofte CVV2-/CVC2-kode.

Kva er beøpsgrensa på kortet mitt?

Her finn du beløpsgrensene på korta våre.